Velkommen til SBS alliancens forum, hvis du lige er blevet medlem skal du trykke på tilmeld, derefter skal du skrive en besked i Ogame til Franz eller Superjelly.

Hvis du er på besøg, kan du skrive til vores medlemmer på det åbne forum.

Hilsen SBS.
Velkommen til SBS alliancens forum, hvis du lige er blevet medlem skal du trykke på tilmeld, derefter skal du skrive en besked i Ogame til Franz eller Superjelly.

Hvis du er på besøg, kan du skrive til vores medlemmer på det åbne forum.

Hilsen SBS.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bashing af Forsvar

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Franz
Bombsquad
Bombsquad
Franz



Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 10:12 am

Nu ved jeg ikke om jeg er ved at miste min sanity ved at poste det her op.. Men syntes da folk skal vide hvad RP "Egentlig" har været bedst til indtil videre i denne krig.. Hvis i har oplevet noget ligende så hvis det da frem.. Skal så vide at selvom det pløjer HELE mit forsvar ned, vil jeg gøre alt for at de ikke for min flåde! Very Happy


Bashing af Forsvar Iprs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Sv: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:13 am

Det er jo syret!
Tilbage til toppen Go down
Zenith
Kaptajn
Kaptajn
Zenith



Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Sv: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:47 pm

Det er ikke særligt pænt gjort, det kan man konstatere Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Sv: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 2:14 pm

Satme trist. Virkelig bare det værste..
Hvor mange IPR taler vi pr raketangreb?
Tilbage til toppen Go down
Franz
Bombsquad
Bombsquad
Franz



Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Sv: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 8:21 pm

Gav mig tid til at tælle dem igennem, og det var ca. 157 Ipr's de har sendt på mig.. Indtil videre med 0 profit. Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
b.a.c
Konstabel
Konstabel




Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Sv: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitimeMan Sep 06, 2010 5:07 pm

lol! blev i ikke enige om at der skulle være profit
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bashing af Forsvar Empty
IndlægEmne: Sv: Bashing af Forsvar   Bashing af Forsvar I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bashing af Forsvar
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: SBS Åben Forum :: SBS Alliancen´s Forum-
Gå til: