Velkommen til SBS alliancens forum, hvis du lige er blevet medlem skal du trykke på tilmeld, derefter skal du skrive en besked i Ogame til Franz eller Superjelly.

Hvis du er på besøg, kan du skrive til vores medlemmer på det åbne forum.

Hilsen SBS.
Velkommen til SBS alliancens forum, hvis du lige er blevet medlem skal du trykke på tilmeld, derefter skal du skrive en besked i Ogame til Franz eller Superjelly.

Hvis du er på besøg, kan du skrive til vores medlemmer på det åbne forum.

Hilsen SBS.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mine fjenders fjender er mine venner?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pentag0n
Gæst




Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 12:41 pm

Hej drenge, har oprettet mig på jeres Forum så vi evt. kan lege lidt med noget lidt mere "privat" samarbejde som andre ikke kan få indsigt i. Har sendt et enkelt lille link til nogle af vores info til et par af jeres alliance medlemmer. Lad os diskutere om vi ikke kan være hinanden behjælpelige i den her krig.
Tilbage til toppen Go down
superjelly
General
General




Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 3:25 pm

fed ide.. ønsker jer held og lykke med krigen. er desværre ikke indkluderet i striden. så jeg følger bare med på side linien
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 3:48 pm

Synes det er en god ide.
RP skal ned. Vi skal vise dem, de ikke er så overlegne som de selv tror.
Tilbage til toppen Go down
Franz
Bombsquad
Bombsquad
Franz



Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeTirs Aug 31, 2010 8:48 pm

Godt at hører (:
Har dog ikke fået et link, her i dagens løb.. Men ellers PM mig in-game, eller er det mon Zenith man skal efter? Razz

Ellers vil det være bedst hvis vi holder disse samtaler i et forholdsvis mere beskyttet miljø af hensyn til at RP skulle læse på vores åbne forum.
Tilbage til toppen Go down
Pentag0n
Gæst




Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: First blood   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeLør Sep 04, 2010 1:43 am

Så trak vi first blood i vores del af fighten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:47 am

tillykke herfra.. cheers
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:51 am

Nice fortsat god kamp, som jeg håber i vinder
Tilbage til toppen Go down
Franz
Bombsquad
Bombsquad
Franz



Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitimeLør Sep 04, 2010 12:11 pm

Det er flot drenge (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mine fjenders fjender er mine venner? Empty
IndlægEmne: Sv: Mine fjenders fjender er mine venner?   Mine fjenders fjender er mine venner? I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mine fjenders fjender er mine venner?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: SBS Åben Forum :: Diplomatisk kontor-
Gå til: